Äntligen

Då var äntligen denna jobb vecka över , trodde aldrig den skulle ta slut!Nu kan jag äntligen börja räkna ner till semestern , endast 4 arbetsdagar kvar!!!Ska bli så skönt att slippa vara på jobbet i 3 hela veckor , känner mig riktigt less.Förhoppningsvis har jag fått nya krafter efter semestern.
Igår efter jobbet gick vi hem till mamma o pappa och grilla.Det var riktigt smaskens , jag fick dock ett ben på ett va mina grillspjutsbitar hur nu det går ihop sig hmmm...Den ska ju vara benfri!


Kommentarer
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Hej!

Jag har nyss skapat en blogg som handlar om tonårsövervikt och kampen mot den.

Jag är 17 år och har 15 kg övervikt till min längd.

Genom mina nya blogg vill jag kämpa och hitta andra som kämpar för att gå ner.

Att gå ner i vikt är inte lätt och jag tror det är lättare när man är fler och hjälper varandra.

Är du en av dem? Kika in i min nystartade blogg och lämna en kommentar.



Teen Weight Loss

http://teenweightloss.blogg.se

2009-07-05 @ 22:11:37
URL: http://teenweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0