Ledsen i Ögat

Usch jag har känt mig så nere och haft sån ångest idag.Älskling började nämligen jobba nu ikväll.Tror nästa jag haft mer ångest än honom.Det är inte för att han ska jobba utanför att tiden gått så himla fort.Känns som det var igår tjejerna kom och vi hade 4 härliga månder tillsammans.....PANG så var allt över.
Men nu blir det ordentliga rutiner för barnen och Neo får äntligen komma tillbaka till dagis.Han har längtat som bara den.Hans tjej Alice började förra veckan och det var tufft för honom för han ville också gå dit.
Nu ska jag fortsätta dricka smoothie och tycka lite synd om mig själv i min ensamhet......

Kommentarer
Postat av: Helena

Nejmen gud vad gulligt att dom kramas, säkert helt frivilligt.....

Om du skulle tröttna på nån av dom så är det bara lägga dom i en låda och skicka hit!!!

2010-08-15 @ 22:46:03
Postat av: Annas inspiration

Vilka sötnosar!



kram

2010-08-16 @ 00:21:34
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: freja

marley är bara en månad men jag LÄNGTAR efter rutin. den här veckan är sista semesterveckan för min kille och sen ska vega tillbaka till dagis. ser fram emot barnvagnspromenader, upp på morgonen och middag i vanlig tid!

2010-08-16 @ 03:14:09
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej tjejen!



Härliga små bustroll du har! =) Vad häftigt med tvillingar, är det enäggs eller? Jag har oxå ¨barn, för att vara exakt så har jag 7 små sötnosar. Roligt att jag hittat hit, jag kommer absolut att hälsa på igen. Jag har som du kanske vet haft en utlottning, men det kommer snart en till´. Häng på du oxå! ;)



Ha en skön dag, kramar Ulrica

2010-08-16 @ 07:12:10
URL: http://www.badgirlsconfessions.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Jag har lite anonymt följt din blogg ett tag. Jag brukar inte läsa andras bloggar anonymt så jag vet inte varför det tagit så lång tid för mej att "ge mej tillkänna". Men nu vet du, jag följer din blogg. Mest gör jag det för att jag själv har barn i samma ålder som dina så det är alltid intressant läsning här.

Söta barn har du! Mvh Jennifer

2010-08-16 @ 10:50:09
URL: http://yenniifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0