Läkarbesök = Check

I eftermiddas var det dags för läkarbesök igen.Mycket prat om snitt och hur jag mår.Hon gjorde även en undersökning och allt var bara bra.Hon var lite orolig eftersom jag har så mycket sammandragningar men som tur var hade dom inte påverkat.Tydligen kan livliga barn i magen påverka sammandragningarna.Så det är inte lustigt att jag har så mycket eftersom det är brottningsmatch jämt i magen ;) Hon kollade även läget men en ulstav och allt var bara bra , vi fick se rumpan på tvilling 1 =) Med lite tur ligger h*n kvar så så jag får mitt snitt =) Nu ska jag tillbaka i vecka 30...Många besök hit o dit nu!

Kommentarer
Postat av: Sofi - 19&Gravid

haha, jag kanske inte ska klaga då med tanke på att du har två små krabater att namnge. Blir man inte lite förvånad när man får reda på att det är två barn som lurar där inne ? För jag menar man är ju alltid helt inställd på att man ska skaffa ett barn :P

2010-02-08 @ 19:03:43
URL: http://makkapakka.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

ja, hur får man plats med 8 små barn där inne ? jag har bara en här och jag tycker redan att det är dåligt om plats ^^

2010-02-08 @ 20:32:49
Postat av: Nilla

Skönt att allt var bra med bebbarna! :)

2010-02-08 @ 20:46:02
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: christoffer

Nu har jag tänkt att ha en liten tävling på min blogg, vill du vara med så skriver du in att du vill vara med och ditt namn på din blogg i en komentar.



Jag kommer att välja ut 5 st bloggar och dem 5 bloggarna laddar jag upp på min bloggsida. :)

Jag kommer att gå på bloggdesign när jag väljer ut.

Läs mer på min blogg!

2010-02-09 @ 12:26:01
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0