Tröttmössa

Igår var jag jätte trött så jag kom i säng runt halv tolv, vilket är tidigt för mig.Jag har jämt så mycket att styra med om kvällarna så tiden brukar rinna iväg.Efter att jag stängt av tv:n vaknar Nova och bajsar två gånger.Efter mycket om och men somnar hon om men då har syrran vaknat.Nora ska verkligen inte sova utan hon ska ligga och prata och göra alla möjliga ljud.Så låg hon i ett par timmar innan hon väl somna.Så så blev det med den sömnen.....imorse vakna jag med huvudvärk som fortfarande sitter i...underbart!
Nu ska jag försöka få tag i BVC för dom har ju inte hört av sig om nån ny tid.Nästa gång är det 6-månaderskontrollen och då är det läkarbesök.Vi har rätt mycket planerat i okt så jag hoppas vi kan få en tid som passar.Dåligt av dom att inte höra av sig vilket vi tog förgivet.Inte vi som missa tiden utan dom!

Kommentarer
Postat av: petra

Jaha det visste jag inte! Tror att den mindre skulle passa mycket bättre hemma hos oss då. Minns du hur mycket ni köpte den för? =)

2010-10-05 @ 10:42:29
URL: http://mammatillizabelle.blogg.se/
Postat av: petra

Okej, tack! Kom och tänka på din fråga angående -varmt välkommen texten, jag köpte den på tradera. Om jag minns rätt så betalade jag bara 14 kr =)

2010-10-05 @ 11:04:03
URL: http://mammatillizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0